استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

معمولا افرادی که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارند مخصوص افرادی که بیزینس جداگانه ای را در اینستاگرام خود دارند از چند اکانت استفاده می کنند . اما خروج و ورود به اکانت های مختلف ممکن است کمی وقت گیر باشد و احتما این که شما پسورد خود را فراموش کنید زیاد است . پس بهتر است از قابلیت اکانت همزمان اینستاگرام استفاده کنید و به طور همزمان چند اکانت اینستاگرام را در یک گوشی ایجاد و مدیریت کنید . اما چگونه دو اکانت اینستاگرام داشته باشیم ؟ به نقل از رایانه کمک هیواتک برای اضافه کردن اکانت های خود به اینستاگرام ابتدا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید  گزینه Add Account را انتخاب کنید . نام کاربری و رمز عبور اکانت بعدی خود را وارد کرده و Login را بزنید . در صورتی که اکانتی ندارید و می خواهید اکانت دوم برای خود بسازید باید گزینه Sign up که در پایین صفحه وجود دارد را انتخاب کنید حال شماره موبایل خود را وارد می کنید و در ادامه روند ثبت نام در اینستاگرام را طی کنید .
برای استفاده از چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان کافی است در کنار صفحه قسمت پایین عکس کوچک خود را می بینید که مربوط به اکانت فعلی و فعال شما است.حالا کافی است  آن را لمس کنید تا به راحتی بین اکانت های دیگرتان سوئیچ کنید.
در صورتی که می خواهید مرحله به مرحله اضافه کردن اکانت به اینستاگرام و استفاده همزمان از چند اکانت روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/128/استفاده-همزمان-از-چند-اکانت-اینستاگرام-در-یک-گوشی.html


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.