فیلم و ویدیو IGTV اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام به نام IGTV این امکان را به کاربران می دهد تا همانند فیلم های یوتیوب ویدیو های یک ساعته به اشتراک بگذارند. در اینستاگرام شما امکان دانلود فیلم های IGTV را به کمک نرم افزار دانلود ویدیو از IGTV اینستاگرام دارید.
در گوشی های اندرویدی می توانید با دانلود برنامه Saveo از گوگل پلی ویدیو های IGTV اینستاگرام را دانلود کنید. بعد از دانلود برنامه و نصب آن از شما اجازه دسترسی خواسته می شود روی گزینه Allow کلیک کنید. با وارد شدن به برنامه Saveo گزینه Instagram  را انتخاب کنید تا ویدیو های پخش شده توسط افرادی که فالو کرده اید را مشاهده کنید. روی ویدیو مورد نظر تپ کنید. وقتی گزینه لایک و کامنت را دیدید روی آیکون 3 نقطه تپ و گزینهLink  Copy را انتخاب کنید. با انجام مراحل بالا به طور خودکار برنامه Saveo باز می شود که با انتخاب گزینه Donloawd ویدیو شما در گوشی ذخیره می شود.
روش بعدی برای دانلود ویدیو IGTV اینستاگرام استفاده از روش IGTV Videos Downloader می باشد. برای استفاده از این روش می توانید در گوشی های هوشمند خود و یا کامپیوتر وارد لینک زیر شوید و یا روی گوشی خود برنامه تحت وب IGTV Videos Downloader را دانلود کنید :

www.igtvloader.cOM
سپس لینک IGTV مورد نظر را از اینستاگرام کپی کنید.
در این بخش لینک کپی شده را وارد کنید و روی گزینه Download Video  کلیک کنید.
سپس با استفاده از 3 نقطه پایین صفحه و انتخاب گزینه Download اقدام به دانلود ویدیو خود کنید.
روش بعدی برای دانلود فیلم های IGTV اینستاگرام استفاده از سایت Apowersoft می باشد. در این روش هم باید لینک فیلم IGTV را کپی کنید و در این بخش پیست کنید. سپس روی گزینه Download  کلیک نمایید تا ویدیو شما دانلود شود.
همچنین در گوشی های هوشمند جدید به غیر از گزینه اسکرین شات گوشی ، گزینه ای برای ضبط ویدئو از صفحه نیز وجود دارد که خود می تواند یک روش برای فیلم گرفتن از ویدیو های IGTV باشد.
با سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک در ارتباط باشید.

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.