مخفی کردن اسم فایل ها و فولدرها در ویندوز

به نقل از هیواتک برای مخفی کردن اسم فایل ها در ویندوز و مخفی کردن اسم فولدرها در ویندوز باید فایل یا فولدر مورد نظر خود را باز کنید . سپس در فصای خالی پنجره راست کلیک کرده و گزینه Customize This Folder را انتخاب نمایید . پنجره ای برای شما باز می شود که سربرگ Customize در آن فعال می باشد . در منوی کشویی Optimize this folder for یکی از انواع موجود که مد نظرتان است مثلا Pictures یا Videos را انتخاب نمایید . در صورتی که قصد دارید اسم فولدرهای درونی نیز مخفی شوند تیک گزینه Also apply this template to all subfolders را فعال کنید و در غیر این صورت تیک این قسمت را بردارید . حال دکمه Apply و سپس Ok را انتخاب کنید . حال دوباره در فضای خالی پنجره راست کلیک کرده و گزینه View را انتخاب کنید . گزینه Hide file names به این پنجره افزوده شده است . با انتخاب این گزینه مخفی کردن اسم فایل ها و فولدرها در ویندوز 7 شما انجام خواهد شد .


www.heyvatech.com/web/articles/view/594/راهنمای-مخفی-سازی-اسم-فایل-ها-و-فولدرها-در-ویندوز-7.html


روش غیر فعال کردن پست های تبلیغاتی اینستاگرام

با افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام طبیعتا تعداد تبلیغات آن ها نیز بیشتر می شود تا جایی که ممکن است این آگهی ها آزاردهنده باشند. شما می توانید با تپ کردن بر روی سه نقطه ی موجود در بالای پست و انتخاب گزینه ی Hide This برای حذف پست های تبلیغاتی اینستاگرام اقدام کنید. این کار می تواند در کاهش حجم این تبلیغات تاثیر زیادی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص غیرفعال کردن پست های تبلیغاتی اینستاگرام به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.



آموزش ذخیره عکس در فیسبوک

دانلود عکس پروفایل فیسبوک و ذخیره عکس در فیسبوک همیشه برای کاربران این شبکه اجتماعی امری جذاب است . روش اول برای ذخیره عکس در فیسبوک استفاده از بخش دانلود برنامه فیسبوک است . استفاده از این روش برای دانلود و ذخیره عکس ها در تعداد کم بسیار مناسب است . برای استفاده از این روش وارد اکانت فیس بوک خود شوید . عکس مربوطه را باز کرده و وارد قسمت Timeline در پروفایل خود شوید . حال گزینه Options را انتخاب کرده و سپس روی دکمه Download کلیک کنید . محل ذخیره سازی عکس را انتخاب کرده و عکس مورد نظر خود را دانلود نمایید . روش دیگری که برای ذخیره عکسهای فیس بوک وجود دارد استفاده از نرم افزارهایی مثل Pick & Zip می باشد . این نرم افزار را نصب کرده و اطلاعات اکانت فیسبوک خود را وارد نمایید . سپس گزینه Facebook Download را انتخاب کرده و در پنجره باز شده Find My Photos & Videos را انتخاب نمایید . حال همه عکس های به اشتراک گذاشته شده خود را مشاهده خواهید کرد . بعد از انتخاب عکس های مورد نظر با کلیک روی آنها این بار گزینه Download را انتخاب کنید. سپس فرایند دانلود عکس از فیس بوک شروع می شود که می توانید با دو فرمت PDF وZip عکس های انتخابی را ذخیره کنید. توصیه میکنم سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک را در این زمینه ببینید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/588/چگونه-از-فیسبوک-عکس-دانلود-کنیم-؟.html


حذف مخاطبین اندروید

با توجه به اینکه لیست شماره تماس ها در گوشی حافظه گوشی را اشغال می کند در این پست قصد داریم نحوه حذف مخاطبین اندروید را آموزش دهیم . برای پاک کردن مخاطبین اندروید به صورت همزمان باید وارد بخش Contacts گوشی خود شوید . حال گزینه Delete و در برخی از گوشی ها More > delete را انتخاب کنید . با انتخاب این گزینه یک مربع در کنار لیست مخاطبین یک مربع ظاهر می شود . تیک کنار هر یک از مخاطبین را که قصد حذف او را دارید فعال کنید و یا گزینه All را برای حذف تمام مخاطبین انتخاب کنید . سپس گزینه Delete را انتخاب کنید . به این ترتیب مخاطبین گوشی اندرویدی شما حذف خواهند شد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پاک کردن مخاطبین در اندروید سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک را مورد مطالعه قرار دهید .


www.heyvatech.com/web/articles/view/587/آموزش-حذف-مخاطبین-اندروید.html


دیلیت اکانت تم تم

اگر از پیامرسان تم تم استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که یکی از مشکلات این برنامه این است که گزینه ی حذف اکانت در آن وجود ندارد. این برنامه ساخت شرکت Mail.RU بوده و زیر نظر شبکه اجتماعی Ok  فعالیت می کند. برای حذف تم تم باید به سایت ok.ru رفته و اکانت خود را از آنجا حذف کنید. پس از ورود به سایت گزینه ی Forgot password  را انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره موبایل و تایید آن یک پسوورد دلخواه وارد کنید. سپس به آدرس ok.ru/regulations بروید و از پایین صفحه Delete Profile را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش دیلیت اکانت تم تم به سایت هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/590/آموزش-دیلیت-اکانت-تم-تم.html