درخواست بیمه بیکاری کرونا

آیا می دانید که سامانه درخواست بیمه بیکاری کرونا به وجود آمده است ؟ پدیده شیوع ویروس کرونا در جهان را می توان خطرناک ترین تهدید بشر در قرن بیست و یکم نامید که در بیست سال ابتدایی این قرن تا کنون اتفاق افتاده است. تا زمان نگارش این مقاله دو میلیون نفر به این ویروس مبتلا و صد و بیست هزار نفر  کشته شده اند. اما تبعات این ویروس تنها در تلفات انسانی خلاصه نشده است ، با توجه به این که تنها راه کنترل این ویروس فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه شهر ها می باشد ، بسیاری از کسب و کار ها با آسیب بسیار جدی و تعطیلی مواجه شده است. آسیب ها شاید تمام صنایع و مشاغل را به طور یکسان با مشکل مواجه نکرده باشند ، اما به طور قطع بیشترین ضرر ، متوجه کارگران و کارمندان شاغل در این صنایع و کسب و کارها که اتفاقا از اقشار ضعیف جامعه هستند خواهد بود ، کارمندان و کارگران با عقب افتادن حقوق ، تعدیل موقت یا دائم مواجه شده اند.در ایران که دارای نرخ بیکاری بالا می باشد پس از شیوع ویروس کرونا اوضاع وخیم تر خواهد بود، چرا که به خیل عظیم بیکاران پس از شیوع ویروس کرونا اضافه شده است. پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیاری از فعالیت بسیاری از مشاغل ممنوع یا منوط به کسب مجوز ادامه فعالیت شد که برای آشنایی با دسته بندی این مشاغل مطالعه مقاله سامانه ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر را به شما پیسنهاد می نماییم. اما تمهیداتی از سوی دولت برای این قشر اندیشیده شده است ، که یکی از آن ها که البته سابقا هم وجود داشت پرداخت بیمه بیکاری می باشد. با این تفاوت که با توجه به شرایط ویژه امروز و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سامانه ای ایجاد شده تا متقاضیان بتوانند در آن درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

در ادامه این مقاله می توانید در خصوص ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری با ما همراه باشید:


https://www.heyvatech.com/web/articles/view/1404/سامانه-ثبت-نام-و-درخواست-بیمه-بیکاری.html

راهنمای دانلود برنامه شاد برای آیفون

همونطور که می دونید برنامه شاد برای دانش آموزان همه مقاطع ایجاد شده که بتونن معلم ها و مدیران مدرسه با دانش آموزها در ارتباط باشن و مباحث درسیشونو با هم به اشتراک بذارن. برای همین موضوع بود که سامانه شاد ایجاد شد و اپلیکیشن موبایل اون هم به وجود اومد.

تا قبل از این قرار بود این سامانه با کمک نصب یکی از نرم‌افزار های سروش، آی گپ، بله، گپ و روبیکا قابل ارائه باشد. اما در نهایت تصمیم بر این شد که تنها روبیکا مورد استفاده قرار گیرد. اپلیکیشن اختصاصی شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ بیست و دوم فروردین ارائه شد. این نرم افزار با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اپلیکیشن روبیکا ، همراه اول و دانشگاه صنعتی شریف ارائه شد. به احتمال زیاد پنج شرطی که برای همکاری با پیام‌رسان‌های داخلی مطرح شده بود نهایتا منجر به انتخاب روبیکا شد.

برای دانلود برنامه شاد برای آیفون کلیک کنید.

 پس از ثبت اطلاعات با نصب اپلیکیشن شاد و انتخاب نقش مدیر فرآیند تکمیل اطلاعات و احراز هویت را انجام خواهد داد. پس از آن معلمان و دانش آموزان نیز با نصب اپلیکیشن شاد به این شبکه اجتماعی خواهند پیوست و کلاس های خود را برگزار خواهند نمود. طریقه استفاده از این اپلیکیشن نیز در پایان این مقاله آموزش داده شده است.

ادامه این مقاله رو توی سایت هیواتک بخونید :

https://www.heyvatech.com/web/articles/view/1405/دانلود-نرم-افزار-شاد-برای-آیفون.html

رفع مشکل ارور this site cant be reached


خطای " این سایت قابل دسترسی نیست " یا ارور this site cant be reached مرورگر کروم یک مسئله رایج است که کاربران زیادی با آن مواجه شده اند و تفاوتی ندارد که مشغول جستجوی اینترنتی در محیط سیستم عامل ویندوز باشند یا اندروید. منظورمان این است که ارور this site cant be reached را هم در مروگر کروم اندروید مشاهده کرده ایم و هم در گوگل کروم ویندوز.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارور this site cant be reached به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1389/رفع-مشکل-ارور-this-site-cant-be-reached.html


آموزش استفاده از driverpack solution online

عموما درایور سخت افزارها در قالب یک CD یا DVD به خریدار عرضه می شود و شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی آنها را نصب کنید اما گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که درایور در دسترس نیست یا دچار مشکل شده است ، در این مواقع با دانلود درایور پک سولوشن ، می توانید درایورهای سیستم را به صورت رایگان و خیلی سریع نصب کنید همچنین این بسته شگفت انگیز به شما امکان می دهد تا تمام مشکلات احتمالی درایور را در هر وسیله خاص با سهولت بسیار حل کنید. امروز می خواهیم در خصوص استفاده از driverpack solution online صحبت کنیم. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دانلود درایور پک سولوشن به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1390/آموزش-استفاده-از-driverpack-solution-online.html