نحوه حذف برنامه از ویندوز 10

معمولا مدتی که از نصب ویندوز می گذرد میبینیم که برنامه های زیادی روی سیستم نصب کرده ایم اما از بیشتر آنها استفاده نمی کنیم. این برنامه ها حجم زیادی از فضای هارد را به خود اختصاص می دهند و اگر از آنها استفاده نمی کنید بهتر از سیستم حذفشان کنید. روش های مختلفی برای حذف برنامه از ویندوز 10 وجود دارد. برای مثال شما می توانید از طریق start وارد settings شوید و گزینه app & features را انتخاب کنید. در این پنجره از سمت راست برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید و uninstall را بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حذف کامل برنامه در ویندوز 10 به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه کنید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/422/حذف-برنامه-از-ویندوز-10.html




روش های رفع مشکل لایو اینستاگرام

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام که با استقبال کاربران مواجه شده لایو است. به کمک این ویژگی جدید شما می توانید به جای قرار دادن پست یا استوری ، از طریق لایو به صورت زنده با فالوور ها در ارتباط باشید. اگر این قابلیت جدید برای شما به درستی کار نمی کند این برنامه را یک بار به طور کامل متوقف کنید و سپس مجددا آن را باز کنید. یکی دیگر از روش های رفع مشکل لایو اینستاگرام بروزرسانی برنامه است. این کار معمولا باگ های نرم افزاری آن را برطرف می کند. اگر با بروزرسانی هم مشکل برطرف نشد می توانید یک بار برنامه حذف کرده و مجددا آن را دانلود نصب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر روش های حل مشکل لایو اینستاگرام به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1063/راه-حل-های-رفع-مشکل-لایو-اینستاگرام.html



نحوه بازیابی رمز همراه من

اگر از مشترکان سیمکارت های همراه اول باشید احتمالا با برنامه همراه من آشنایی دارید. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد حساب خود را مدیریت کنید ، شارژ بخرید ، قبض میان دوره و پایان دوره خود را پرداخت نمایید و ... . اگر قبلا از این برنامه استفاده می کردید اما الان رمز عبورتان را فراموش کرده اید به آسانی می توانید برای بازیابی رمز همراه من اقدام کنید. برای این کار اپلیکیشن را باز کنید و "ثبت نام جدید" را بزنید. سپس شماره موبایلتان را وارد کنید تا کد فعالسازی برایتان ارسال شود. در ادامه کد ارسالی را وارد کنید تا برنامه به شما اجازه دهد رمز عبور جدیدی انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رمز عبور همراه اول به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1070/بازیابی-رمز-اپلیکیشن-همراه-من-چگونه-است.html




چگونه از اینستاگرام استفاده کنیم؟

اینستاگرام امروزه یکی از داغ ترین شبکه های اجتماعی در عصر حاضر است که از یک میلیون کاربر در دسامبر 2010 ، به بیش از یک میلیارد کاربر در سال 2018 رسیده است و علاوه بر اینکه بصری جذاب و آسان برای دسترسی دارد نکته مهم این نرم افزار این است که یاد بگیرید چگونه با این نرم افزار کار بکنید و پس از انجام به روز رسانی ها و دریافت نسخه های جدید این برنامه از همه قابلیت ها ، ویژگی ها و رشد هایی که این برنامه کرده است مطلع و در نتیجه کارایی آن را برای خودتان افزایش دهید. با ما همراه باشید تا نحوه کار با اینستاگرام و یک سری نکاتی مهم را بررسی کنیم شاید با مطالعه و اطلاع از نحوه استفاده از اینستاگرام ، تمایل پیدا کنید که بخشی از یک میلیارد در Instagram باشید ، از آنجایی که این برنامه نیز امکان چت ، ساختن گروه و چت گروهی را هم فراهم کرده است ، می توانید برای ارتباط با دوستانتان بجای فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی از اینستاگرام استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و چگونگی کار با اینستاگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1068/چگونه-از-اینستاگرام-استفاده-کنیم؟.html




راهنمای غیر فعال سازی آپدیت ویندوز

یکی از قابلیت های ویندوز آپدیت ویندوز در بخش های مختلف است. اما این امر همیشه هم مطلوب نیست و گاهی ممکن است حتی مشکلاتی نیز برای کاربران آن به وجود آورد. به طور مثال زمانیکه سرعت اینترنت شما پایین است و یا از اینترنت حجمی استفاده می کنید فعال سازی آپدیت ویندوز می تواند برای شما آزار دهنده باشد و یا وقتی که ویندوز شما اورجینال نیست، ممکن است با آپدیت ویندوز فعالسازی ویندوز شما از کار بیفتد ، یا تصور کنید شما مشغول کار هستید ولی به روز رسانی های خودکار یک سری پیغام ها و مسائل جدید را برای شما ارسال و ایجاد می کند که مانع از ادامه کار شما می شود که این موضوع واقعا آزار دهنده و مزاحم است ، اما شما با حذف آپدیت ویندوز می توانید به این مشکلات پایان دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جلوگیری از آپدیت ویندوز به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/179/راهنمای-غیر-فعال-سازی-آپدیت-ویندوز.html