رفع مشکل قطع شدن صدای گوشی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که عده ای از کاربران گوشی های اندرویدی با آن روبرو می شوند قطع شدن صدای گوشی سامسونگ می باشد. در چنین شرایطی برای برطرف کردن مشکل پیشنهاد می کنیم هدفون و سایر لوازم جانبی متصل به گوشی را از آن جدا کنید. سپس موبایل خود را یک بار به طور کامل خاموش کرده و مجددا روشن کنید. بررسی کنید که گوشی در وضعیت Mute قرار نگرفته باشد. صفحه را به سمت پایین بکشید و روی علامت بلند گو اشاره کنید تا در وضعیت Sound قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قطع شدن کامل صدای گوشی سامسونگ پیشنهاد می کنیم به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1147/دلایل-قطع-شدن-کامل-صدای-گوشی-سامسونگ.html




نحوه نصب اپلیکیشن برنده باش

برنده باش یکی از مسابقات تلویزیونی است که چند وقتی است طرفداران زیادی پیدا کرده. در این برنامه افرادی که اطلاعات عمومی بالایی دارند با هم به رقابت پرداخته و برای کسب جایزه 1 میلیارد ریالی تلاش می کنند. اگر شما هم قصد دارید در این برنامه شرکت کنید باید ابتدا اپلیکیشن برنده باش را نصب کنید و پس از آن با پاسخ دادن سوالات امتیازجمع کنید. هر هفته 8 نفر از کاربرانی که بیشترین امتیاز را جمع آوری کرده باشند برای شرکت در مسابقه تلویزیونی دعوت می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه نصب اپلیکیشن برنده باش به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه کنید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1149/اپلیکیشن-برنده-باش-و-امکانات-آن.html




نحوه قطع کردن دانلود در تلگرام

یکی از مشکلات کاربران اندرویدی این است که در بسیاری مواقع چون دانلود خودکار تلگرامشان فعال است وقتی وارد این پیامرسان می شوند تمامی عکس ها و ویدیوها شروع به دانلود شدن می کنند. در این مواقع هم سرعت اینترنت کاهش پیدا می کند و هم مصرف آن افزایش پیدا می کند. شما می توانید با قطع کردن دانلود در تلگرام به آسانی این مشکل را برطرف کنید. برای این کار وارد تنظیمات تلگرام شده و  Data and Storage را انتخاب نمایید. در قسمت Automatic media download سه گزینه برایتان نمایش داده می شود که از طریق آنها می توانید تنظیمات دانلود خودکار را برای سه وضعیت داده ، وای فای و رومینگ به صورت جداگانه فعال یا غیر فعال کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قطع شدن دانلود در تلگرام به وبسایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1146/راه-های-قطع-شدن-دانلود-در-تلگرام-های-مختلف-چیست-؟.html





بهترین روش ذخیره سازی اطلاعات چیست؟

اطلاعات به یک حامل نیاز دارد ، به یک رسانه ذخیره سازی. در طول زمان یاد گرفته ایم که روش های ذخیره سازی اطلاعات ، به سرعت منسوخ می شود ، لذا باید از همه روش های ذخیره سازی اطلاعات ، آگاهی داشته باشیم و دانش خودمان را در این زمینه به روز نگه داریم تا بتوانیم بهترین گزینه برای ذخیره داده را انتخاب کنید.اگر می خواهید برای مدت زمان طولاتی اطلاعات خود را نگه دارید کنید باید به دقت در مورد یک استراتژی فکر کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های ذخیره سازی اطلاعات به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1150/بهترین-روش-ذخیره-سازی-اطلاعات-چیست؟.html




مشاوره خرید دوربین عکاسی

ثبت لحظات شاد و الهام بخش در بستر یک سفر ، لحظه به دنیا آمدن فرزندان مان و ... همواره شیرین و دلچسب است ، امروزه بیشتر افراد از طریق دوربین های تلفن همراه عکاسی و فیلمبرداری می کنند اما از آنجایی که دوربین عکاسی ، قابلیت های بیشتر از دوربین تلفن همراه را دارد و از طرفی امکان عکاسی حرفه ای را برای ما فراهم میکند ، خیلی از مواقع ترجیح مان خرید دوربین عکاسی است.

حال که شما تصمیم تان برای خرید دوربین عکاسی قطعی است ، با ما در این پست همراه باشید تا با ارائه مشاوره خرید دوربین عکاسی ، شما را در خرید دوربین عکاسی مناسب راهنمایی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین عکاسی ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1148/مشاوره-خرید-دوربین-عکاسی.html