نحوه فعال کردن Google Assistant

چند سالی است که کمپانی گوگل مانند شرکت های آمازون و اپل دستیار صوتی خود را در اختیار کاربران قرار داده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. دستیار گوگل می تواند کار با گوشی اندرویدی را برای شما آسان کند و با جستجو در اینترنت به سوالاتتان پاسخ دهد. جهت فعال کردن Google Assistant شما باید برای چند لحظه کلید Home گوشی خود را نگه دارید و یا بگویید OK Google . با این کار صفحه مربوط به این برنامه برایتان نمایش داده می شود و می توانید دستورات خود را به صورت صوتی بیان کنید و یا در صورت تمایل آنها را تایپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1228/سرویس-دستیار-گوگل-یا-Google-Assistant-چیست-؟.html




بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

یکی از سوالاتی که این روزها ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم . چند سالی است که شبکه اجتماعی اینستاگرام در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده به طوری که افراد مختلف در سنین متفاوت در آن عضو شده و همگی روزانه زمان زیادی را برای گشت و گذار و بررسی پست ها و استوری های آن صرف می کنند. همین امر موجب شده که این شبکه اجتماعی به یکی از راههای کسب درآمد تبدیل شود. شما می توانید با معرفی خدمات و یا مهارت های خود در اینستاگرام کارتان را به دیگران معرفی کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید. برای کسب درآمد از اینستاگرام به این نکته توجه داشته باشید که شما باید روزانه در پیجتان پست بگذارید و از تصاویر مناسب و با کیفیت استفاده کنید. از طرفی اگر پیج شما ظاهر زیبایی داشته باشد افراد وقت بیشتری را برای بررسی و مطالعه مطالب شما صرف می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1227/روش-های-کسب-درآمد-از-اینستاگرام.html




بررسی تفاوت های ریست فکتوری و فلش کردن گوشی

حتما شما هم بارها اصطلاحات ریست فکتوری و فلش کردن گوشی را شنیده اید. از این رو راهکار برای برطرف کردن ایرادات گوشی هایی که با مشکلات جدی روبرو شده اند استفاده می کنند. شاید در ظاهر کاربرد آنها یکی باشد اما در واقع تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. ریست فکتوری تمامی اطلاعات موجود در موبایل شما را حذف کرده و آن را به وضعیت کارخانه بازگردانی می کند در حالی که با فلش کردن گوشی سیستم عامل عوض شده و اندروید مجددا روی گوشی نصب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر تفاوت های ریست فکتوری و فلش کردن گوشی پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1225/آشنایی-با-تفاوت-های-ریست-فکتوری-و-فلش-کردن-گوشی.html




نحوه حذف یک فایل دانلود شده در اندروید

اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید احتمالا برایتان پیش آمده که حافظه موبایل شما پر شود و عملکرد دستگاه کاهش پیدا کنید. در این شرایط شما باید فایل های اضافی موجود در گوشی را حذف کنید. یکی از اقداماتی که می توانید برای برطرف کردن این مشکل انجام دهید این است که فایل های دانلود شده را بررسی کنید و آنهایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. بسیاری از فایل ها مدت ها قبل دانلود شده اند و دیگر کاربردی برایتان ندارند . برای حذف یک فایل دانلود شده در اندروید کافی است وارد اپلیکیشن My Files شده و پوشه Download را باز کنید. در این قسمت تمامی فایل های دریافت شده را بررسی کنید و آنهایی را که نمی خواهید حذف کنید. برای کسب طالاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1222/چگونه-یک-فایل-دانلود-شده-را-در-اندروید-حذف-کنیم-؟.html



طریقه ثبت نام راننده در دینگ

اگر از تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی استفاده کرده باشید احتمالا نام اپلیکیشن دینگ به گوشتان خورده است. این برنامه یکی از اپلیکیشن هایی است که اخیرا وارد بازار شده و با تاکسی های اینترنتی به رقابت پرداخته است. شما می توانید با نصب و راه اندازی اپلیکیشن دینگ مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و هزینه سفر را محاسبه کنید. در نهایت اگر تمایل داشته باشید می توانید درخواستتان را برای دریافت تاکسی ثبت کنید تا نزدیک ترین راننده به شما معرفی شود. از طرفی اگر بخواهید با این اپلیکیشن همکاری داشته باشید می توانید در سایت دینگ به عنوان راننده ثبت نام کارده و پس از تکمیل فرآیند عضویت و نصب اپلیکیشن رانندگان ، شیفت کاری خود را آغاز کنید و به کسب درآمد بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه ثبت نام راننده در دینگ پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1218/نحوه-ثبت-نام-راننده-در-دینگ.html