نحوه دیلیت اکانت اسکایپ

اگر قصد دارید برای دیلیت اکانت اسکایپ اقدام کنید خوب است بدانید که روش مستقیمی برای انجام این کار وجود ندارد اما شما می توانید اطلاعات شخصی خود را ویرایش کرده و نام و شماره موبایلتان را تغییر دهید تا دیگر اکانت شما قابل شناسایی نباشد. برای این کار به لینک دیلیت اکانت اسکایپ مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از قسمت بالای صفحه بر روی فلش موجود در کنار نام کاربری خود کلیک کرده و گزینه My Account را انتخاب نمایید. اکنون از ستون سمت چپ صفحه چپ بر روی Edit profile کلیک کنید . در صفحه بعد با انتخاب مجدد  Edit profile می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه حذف اکانت اسکایپ به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/866/آموزش-حذف-اکانت-اسکایپ-Delete-Skype-Account.html



نحوه کار با ماکسیم

ماکسیم یک سرویس سفارش آنلاین می باشد که جدیدا کار خود را در ایران آغاز نموده است. این شرکت بین المللی روسی با رائه خدمات گسترده در شهرهای مختلف ایران قصد رقابت با اپلیکیشن های مشابه ایرانی را دارد. شما می توانید از طریق بازار و سیب اپ برای دانلود ماکسیم اقدام نمایید. پس از نصب ماکسیم می توانید مکان مبدا و مقصد خود را روی نقشه مشخص کرده و پس از اطلاع از هزینه سفر درخواست تاکسی خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. این برنامه پس از یافتن راننده مشخصات وی و مدل و پلاک ماشین را به شما نمایش خواهد داد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/864/آموزش-کار-با-اپلیکیشن-ماکسیم.html



نحوه تشخیص مدل کارت گرافیک

معمولا کاربران در زمان دانلود و نصب درایور گرافیک نیاز به تشخیص مدل کارت گرافیک سیستم خود دارند. شما می توانید از طریق روش های مختلفی مدل قیق کارت گرافیکتان را پیدا کنید. برای مثال می توانید بر روی Computer راست کلیک کرده و Manage را انتخاب نمایید. سپس در این صفحه از قسمت System Tools  گزینه Device Manager  را انتخاب کرده و بر روی Display adapters کلیک کنید. در این قسمت شما می توانید مدل دقیق کارت گرافیک خود را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تشخیص مقدار حافظه کارت گرافیک به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/860/آموزش-تشخیص-مدل-و-مقدار-حافظه-کارت-گرافیک.html



رفع مشکل قفل شدن کیبورد لپ تاپ

شما می توانید برای رفع مشکل قفل شدن کیبورد لپ تاپ از روش های مختلفی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در ابتدا تنظیمات کیبورد لپ تاپ را بررسی نمایید. برای این کار وارد کنترل پنل شده و Ease of Access را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Change how your keyboard works کلیک کرده و در پنجره نمایش داده شده Turn on Filter Keys را در صورت فعال بودن، غیر فعال کرده و تنظیمات را ذخیره کنید. اگر با این کار مشکل شما برطرف نشد پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت تلفن رفع مشکلات کامپیوتری مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/858/رفع-مشکل-کار-نکردن-کیبورد-لپ-تاپ.html


نحوه بلاک کردن در اسنپ چت

اگر از کاربران اپلیکیشن اسنپ چت باشید احتمالا برای شما اتفاق افتاده که بخواهید برای بلاک کردن در اسنپ چت اقدام کنید. شما می توانید با ورود به صفحه چت فرد مورد نظر سه خط بالای صفحه را انتخاب کرده و Block را بزنید. با این کار فرد مورد نظر شما دیگر نمی تواند برایتان پیامی ارسال نماید. شما می توانید در صورت تمایل پس از مدتی وی را آنبلاک کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از نحوه آنبلاک کردن در اسنپ چت به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/862/آموزش-بلاک-و-آنبلاک-کردن-افراد-در-اسنپ-چت.html