رفع مشکل genuine ویندوز 7

شاید برای بسیاری از کاربران ویندوز پیش آمده باشد که مدتی بعد از نصب ویندوز صفحه دسکتاپ آن ها سیاه شده و پیغام " This copy of windows is not genuine" را دریافت کرده اند . در این پست قصد دارم به نقل از مشاوره تلفنی هیواتک چهار روش را برای رفع مشکل جنیون ویندوز 7 ارائه کنم . 

1- حذف به روز رسانی اولین روشی ااست که برای حذف پیغام genuine ویندوز 7 وجود دارد . برای این کار مسیر Control panel > windows update > view update history > see installed updates را در سیستم خود طی کرده و پس از بارگذاری تمام به روز رسانی های نصب شده ، آپدیت " KB971033"را چک کرده و حذف نمایید (uninstall) و سیستم را ری استارت کنید.
2- روش بعدی استفاده از دستور SLMGR -REARM می باشد . برای استفاده از این روش از قسمت سرچ ویندوز cmd را سرچ کرده بر روی آن راست کلیک کنید و Run as administrator را انتخاب نمایید . حال عبارت SLMGR –REARM را وارد کرده و اینتر نمایید . و در پنجره تاییدی که برای شما باز می شود دکمه Ok را انتخاب کنید . 
3- غیر فعال کردن به روز رسانی : برای این کار مسیر Control panel --> windows update --> Change settings را طی کرده و سپس گزینه گزینه  never check for updates را انتخاب کنید.  
4- با استفاده از نرم افزار فعال سازی ویندوز نیز می توانید اقدام به رفع خطای genuine در ویندوز 7 خود نمایید. ابتدا نرم افزار را دانلود و اجرا کنید و سپس روی دکمه Activate کلیک و سپس گزینه Windows را بزنید تا ویندوز شما فعال شود. 


www.heyvatech.com/web/articles/view/626/رفع-پیغام-This-copy-of-windows-is-not-genuine-ویندوز-7.html



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.