روش های انتقال اطلاعات از کامپیوتر به لپ تاپ

معمولا افرادی که در یک شرکت کار می کنند یا در یک خانه زندگی می کنند و دارای چند سیستم هستند و برای تبادل اطلاعات بین سیستم ها مجبور به استفاده از حافظه های جانبی هستند . اما می توانند از روش شبکه کردن دو کامپیوتر نیز استفاده کنند . در سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک روش انتقال اطلاعات از کامپیوتر به لپ تاپ شرح داده شده است . برای انتقال اطلاعات از کامپیوتر به لپ تاپ دو روش وجود دارد که این سامانه به طور مفصل و دقیق روش ها را به صورت جزء به جزء شرح داده است . روش اول انتقال اطلاعات از کامپیوتر به لپ تاپ با کابل lan است که برای انجام آن باید ابتدا کابل کراس تهیه کنید و دو سر آن را به سیستم ها متصل کنید . اکنون مسیر زیر را دنبال کنید :

Start>Control Panel>Network and Sharing Center>Change advanced sharing settings>Turn on network discovery>All networks>Turn off password protected sharing

روش دوم انتقال فایل از کامپیوتر به لپ تاپ با وای فای است . این روش تضمینی بابت انتقال کامل و نگهداری صحیح فایل ها هنگام انتقال و تا زمان پایان انتقال را به شما نمی دهد . معمولا از این روش زمانی استفاده می شود که کابل لن در دسترس نباشد . برای انجام این کار در لپ تاپ خود مسیر زیر را ردنبال منید :

Start>Control Panel>Network and sharing center>Setup a new connection or network>Manually connect to wireless network

بعد از انجام مسیر زیر در پنجره باز شده نام وای فای و پسورد را وارد کنید . اکنون از طریق یوزر و پسوردی که روی وای فای قرار دادید می توانید اتصال بین دو کامیوتر را انجام دهید و تبادل اطلاعات کنید .
جهت مطالعه بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/458/روش-های-انتقال-اطلاعات-از-کامپیوتر-به-لپ-تاپ.html


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.