tethering چیست و چه فرقی با هات اسپات دارد ؟

تکامل اینترنت موجب افزایش توانایی انسان برای تبادل اطلاعات در سراسر جهان شده و از این طریق می توانیم با استفاده از فناوری های مختلف از جمله ماهواره ها ، کابل ها ، سیم های تلفن ، اتصالات بی سیم و تلفن همراه به اینترنت دسترسی داشته باشیم. Tethering وHotspots دو نوع وسیله ارتباطی مختلف هستند که ما می توانیم از آنها استفاده کنیم در حالیکه به اتصال اینترنت هم نیاز داریم.حال سوال اینجاست تترینگ چیست و چه تفاوتی با هات اسپات دارد؟  تترینگ اندروید را چگونه می توان استفاده کرد ؟ تترینگ در آیفون چگونه  فعال می شود و ...

در ابتدای سخن می خواهیم بگوییم تترینگ یعنی چه ؟

Tetheringعمل دسترسی به اینترنت بر روی رایانه یا دستگاه از طریق یک کامپیوتر یا تلفن همراه دیگر با قابلیت شبکه سلولی است و در اصل Tethering به اشتراک گذاری اتصال اینترنت بین دستگاه اشاره دارد. فعال سازی و استفاده از تترینگ را می توان از طریق شبکه بی سیم (Wi-Fi)، بلوتوث یا اتصال فیزیکی با استفاده از کابل و از طریق USB انجام داد.


هات اسپات چیست ؟

هات اسپات در اصل یک مکان فیزیکی است که مردم میتوانند از طریق یک شبکه محلی بیسیم (WLAN) با استفاده از یک روتر متصل به یک ارائه دهنده سرویس اینترنتی، دسترسی به اینترنت را، معمولا با استفاده از تکنولوژی Wi-Fi تجربه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت هات اسپات و تترینگ به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/979/tethering-چیست-و-چه-فرقی-با-هات-اسپات-دارد-؟.html



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.