معرفی نرم افزار های کاربردی اندروید

با توجه به محدودیت ها و تحریم هایی که برای گوشی های آیفون وجود دارد و هر از گاهی بیشتر هم می شود ، از این رو ممکن است افراد زیادی تمایل داشته باشند که دیگر از این سیستم عامل استفاده نکرده و دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید را جایگزین آن کنند. اندروید سیستم عامل گوشی های معروف و پر کاربرد سامسونگ که امروزه می توان گفت حرف اول را در بازار گوشی های اندرویدی می زند هم هست ، بعضی از محصولات سامسونگ قابلیت هایی بیشتر از گوشی های معروف آیفون هم دارد و به همین دلیل کاربران و طرفداران زیادی هم دارد که بی صبرانه منتظر روانه شدن مدل های جدید به بازار هستند.


Es File Explorer :

یکی از نرم افزارهای کاربردی اندروید برای مدیریت فایل ها و برنامه ها است و بسیار کاربردی است و داشتن آن را به همه کاربران توصیه می کنم . با کمک این برنامه می توانید به همه فایل های دانلود شده ، اسناد ، موزیک ها ، ویدیو ها و ... دسترسی داشته و به کمک این برنامه ، آنها را پاک ، کپی ، اشتراک گذاری و ... را انجام دهید.


Viva Video :

این نرم افزار جز نرم افزارهای جالب اندروید محسوب می شود که برای ساخت کلیپ است و در بسیاری از کلیپ های اینستاگرام هم لوگوی آن وجود دارد ، با توجه به گسترش انتشار کلیپ در شبکه های مجازی ،  به کمک این برنامه می توانید فیلم هایتان را میکس کنید ، به آن آهنگ اضافه کنید و برش دهید ، متن ، افکت ، لوگو و ... اضافه کنید و با یک تم مناسب اجرا کنید. این نرم افزار نیاز به حساب کاربری ندارد و کار کردن با آن بسیار ساده و دلچسب است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزارهای کاربردی اندروید به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1031/نرم-افزار-های-کاربردی-اندروید.html


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.